Nokia 2700 classic 2 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia 2700 classic 2 GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Duco 01-09-2015

In 2008 kocht ik hem. Ik had al een ander model gehad, maar zoals dat gaat als je een metaalwerkplaats hebt, gaat zo'n ding wel eens stuk.

Nu, in 2015 is hij echt op. Hij doet het nog, ja zeker!
Maar zijn scherm is zo bekrast, ondanks 2 x polijsten, zijn FM radio is wel heel slecht nu, het cameralens afdekplastic heb ik er maar uitgebroken, dan zie je de krassen niet meer op de prima foto's.

Ik heb hem heel vaak op de grond laten vallen, zelfs is hij 1 maal in een heel diepe plas verdwenen, - batterij eruit, droogblazen met de hoogedruklucht, even de föhn erop en bellen maar weer.

Enige probleem net als bij z'n oude broertje, is metaalstof dat in het magnetische speakertje gaat zitten.

Een paar keer gereinigd, maar, nu hoor ik enkel nog maar iets als ik er oordopjes aandoe.

Vandaar dat ik hem in het museum zet, en een fijne Nokia Lumia 630 wil kopen, net als mijn zoontje.

Het is altijd fijn om een echt goed product gebruikt te hebben.

Dave072 13-11-2011

Accu gaat vele uren mee.
Standaard koptelefoonaansluiting erg handig.
No nonsense telefoon met alle functies die je nodig hebt om te BELLEN.

Nadeel: camera is niks,speakertje kraakt af en toe.

Rover76 26-08-2011

Wat een mooi vormgegeven toestel!
Het ligt goed in de hand en voelt degelijk aan.
Ok is er een groot scherm.
Er zitten veel functies op (die ik persoonlijk niet gebruik).
De geluidskwaliteit voor het bellen is heel goed.
De camera en headset laten te wensen over, maar in mijn optiek is een telefoon geen fototoestel en ook geen MP-3 speler.
Dus als je dit apparaat gebruikt waarvoor het is: TOP!

hoihoi63 10-07-2011

Ter vervanging van mijn nokia 6300 heb ik nu de nokia 2700.

De nokia 2700 is veel beter dan de nokia 6300. Wat een heerlijk toestel.

* Mogelijkheden:
De camera werkt prima. Mooie foto's. De videospeler doet het ook prima.

* Bellen: eigenlijk het belangrijkste van een mobieltje. Het is mooi zuiver.

* Muziek/geluid: De eerste keer dat ik op deze gsm gebeld werd schrok ik ervan zo hard ging het het geluid. Ik had de volume nog niet lager gezet en heb dat toen maar meteen gedaan. Het leuke van deze gsm is dat je een eigen ringtone en smstone kan instellen. Dit kan je ook doen per contact.

* Geheugen:
standaard zat er bij een 1 gb kaartje in. Ik heb er nu een 2 gb kaartje er in zitten en dat werkt prima.

* Batterijduur:
Bij normaal gebruik gaat de batterij een week mee.

* Degelijkheid/gewicht:
De nokia 2700 is lichter dan de nokia 6300. Soms moest ik even voelen of ik m nog wel in mijn broekzak had, dus dat zegt wat

Conclusie:
Een zeer goede gsm met vele mogelijkheden. een aanrader voor iedereen

wim8 18-10-2010

Sinds 1 jan 2010 in mijn bezit. Ik koop telefoons aan de lopende band maar kom altijd bij deze terug. Alles werkt prima. Mooi scherm. Prima mp3 speler die alles afspeelt, met geweldige speaker.
Internet (met kpn abo) werkt ook heel goed. Alles, gmail, facebook, twitter, hyves en bv. teletekst 101 telegraaf nu.nl is prima te lezen.
2 MP camera maakt scherpe foto's (alleen bij goed licht natuurlijk).
Batterij houdt het zeker 3 dagen uit met gebruik van internet. Absolute aanrader.
Nokia is the best !

amblaman 26-08-2010

Reeds 3 x naar Nokia Service Center- firmware-reset, speaker vervangen gebracht, zonder resultaat. Inkomend/uitgaan geluid ronduit slecht, al dan of niet gekoppeld aan carkit en vanaf het begin. Daarmee dus niet meer functioneel.

snoeky1987 21-02-2010

Deze mobiel heb ik aangeschaft omdat ik een klein telefoontje wilde ( zonder scherpe hoeken die mijn broeken kapotmaakte )

Zelf vind ik belangrijk:
scherp beeldscherm
Radio / mp3 mogelijkheid
Bluetooth

het beeldscherm is super en de mp3 had beter gekund maar werkt na behoren.

hij is verder makkelijk in gebruik en er kunnen veel instellingen veranderd worden naar je eigenkeuze.

een echte aanrader!

Duco 14-12-2009

Een fijn toestelletje, tenminste dat is de eerste indruk.
Ik heb al verschillende Nokia's versleten en allemaal vond ik dat ze stonden voor wat ze waren.

Deze heb ik gekozen door wat testjes en reviews te lezen, oa. op kieskeurig.nl.
Nu, na enkele dagen beperkt gebruik het volgende:

Nadelen:
-Geen voelbare toetsjes meer.
-video format is realplayer, ik had liever AVI.
-Toch een vrij slechte videokwaliteit.
-heeft toch een andere adapterplug dan eerdere Nokia's
-heeft geen aparte cameraknop buitenop, dat zou zo handig zijn.

Voordelen:
-Camera is goed, 2,0 Mpixel
-Leuk, die ingebouwde radio.
-1 Gb micro SD kaartje meegeleverd.
-Hij doet gewoon goed wat ie moet doen.

Kortom, ik moet er mee bellen, wat fototjes maken en hij moet niet stuk gaan.
Wat dat laatste betreft moeten we nog maar zien hoelang hij meegaat in mijn smederij....?

Ik houd u op de hoogte.

M Hageman 29-10-2009

De Nokia 2700 Classic heb ik gekocht ter vervanging van mijn Nokia 2600 Classic

De camera maakt mooie foto`s, de luidspreker is zeer duidelijk. De radio werkt ook naar behoren.

Over de batterij kan ik nog geen mening geven.

De batterij zal sowieso minder lang (standby) meegaan
dan mijn Nokia 1662 of de Nokia 2600 Classic.

Tevens wordt er een 1 GB geheugenkaart meegeleverd.

De Nokia 2700 Classic kan ik iedereen aanraden.

Wimmeke 22-10-2009

Gekocht op basis van prijs-prestatie. De wat meer plastic uitstraling dan de 6300 of de 6303 maar voor lief nemend. Helemaal geen spijt van gehad. Het plastic went - na een paar dagen vind je hem gewoon mooi. De rest vind ik uitstekend! M.n. de muziekspeler is goed. De interne luidspreker is kwalitatief redelijk en verschrikkelijk hard in te stellen! 't Mooiste is natuurlijk een goede hoofdtelefoon. Ik heb de K24P van AKG. Super geluid!! Je kunt dan jammergenoeg geen radio meer luisteren omdat de antenne in de het snoer van de bijgeleevrde dopjes zit (verschrikkelijke kwaliteit!)De camera doet wat je van een 2 megapixel kunt verwachten. Persoonlijk vind ik dat prima.
Hij heeft voldoende mogelijkheden voor mij: bellen, sms-en, muziek zijn het belangrijkste en dat doet hij uitstekend. Op internet ga ik toch niet met mijn telefoon. Voicedialing is prettig, m.n. in de auto! Ik had een oudje Nokia maar wist in de menustructuur al gauw mijn weg te vinden.Ik hoop op een zelfde lange leversduur als mijn vorige ...

ldegraaff 29-09-2009

Mooie telefoon. Ligt prettig in de hand. Ik heb hiervoor een Nokia 6300 gehad. Op zich een goed telefoontje, maar ik had er niets mee. Absoluut geen spijt ervan dat ik naar de 2700 Classic ben overgestapt.

frizzo 20-09-2009

Leuk telefoontje. Ziet er goed uit. Klein en handig. Toetsen werken stroef dus niet echt geschikt om te sms-en.